Un sistem de email marketing

Dacă ai un magazin online sau o afacere pe care dorești să o promovezi în spațiul virtual - care se mai numește și internet, pe marketingdirect.biz o să găsești o serie de instrumente ce te pot ajuta în acest demers. La început, vizitarea paginii cu email marketing preturi poate să îți creeze un anumit grad de confuzie, dar în cele ce urmează o să încerc să îți explic cum poți folosi în mod fructuos și eficient aceste instrumente de email marketing.

marketing

Mai întâi, o scurtă introducere. Ce este marketingul prin email? Simplu: trimiterea inteligentă și coordonată a unor mesaje de tip mail abonaților tăi sau unei liste de potențiali clienți. De exemplu, site-ul acesta este un blog. Fiind un blog, pe el apar articole periodice, iar eu pot să ofer cititorilor, dacă vreau, posibilitatea ca ei să se aboneze la articolele mele. Cei care doresc vor putea introduce adresa lor de mail într-o căsuță specială, după care vor primi un mail de fiecare dată când eu public un articol nou. Sau pot primi un mail o dată pe săptămână, conținând o listă cu tot ce am publicat săptămâna respectivă. În plus, le pot trimite mailuri separate, cu diverse promoții sau reclame sau ce doresc eu să le scriu în acele mailuri.

Din capul locului se întrevăd două probleme ale acestui sistem. Prima este că trebuie să trimiți un număr mare de mailuri (sau, de fapt, un singur mail dar repetat de multe ori, la foarte multe persoane). Ori majoritatea serviciilor de mail de tip Yahoo etc te limitează în această direcție, adică nu te lasă să trimiți decât un număr limitat de mailuri (sau la un număr limitat de persoane) pe zi, pentru a preveni spammul. Platforma de pe marketingdirect.biz nu doar că te lasă să trimiți câte mailuri dorești, în funcție de pachetul pe care l-ai ales la ei, dar îți dă și niște unelte prin care poți gestiona eficient aceste mailuri, ca de exemplu posibilitatea de a crea un design grafic atractiv mesajului pe care vrei să îl trimiți, astfel încât el să aibă un impact mai mare.

A doua problemă este cea a abonaților. Ca să îți faci o listă de abonați, ai nevoie de timp. Sigur că eu te sfătuiesc să începi încă de pe acum, oferind posibilitatea abonării pentru fiecare cititor de pe site-ul sau magazinul tău online, dar între timp, poți folosi o listă cu firme bucuresti pe care o găsești pe același site. Lista respectivă conține informații despre majoritatea firmelor din capitală (sau din alte orașe ale țării) și poți extrage din ea doar ce te interesează: clienții cu o anumită vechime sau cifră de afaceri, care au un anumit cod CAEN etc. Astfel, poți trimite mailul tău direct la țintă, adică spre persoane care chiar ar putea fi interesate de el, având o eficiență mărită.

Ziceam că la început prețurile de pe acea pagină pot genera confuzie. De ce? De exemplu, pachetul Economic costă 174 de lei pe lună și îți oferă 5000 de credite, care se traduc în emailuri. Mai jos, găsești un pachet gratuit, care îți oferă tot 5000 de emailuri pe lună. Care este diferența dintre cele două? Simplu: pachetul Economic îți dă totodată acces la baza lor de date, care din câte înțeleg conține acea listă imensă de firme de care îți ziceam anterior. La pachetul gratuit trebuie să ai lista ta de abonați.

Totuși, chiar dacă încă nu ai o listă de abonați, nimic nu te oprește din a încerca pachetul gratuit, fie și numai pentru a vedea cum funcționează sistemul lor de mailuri și dacă este ceea ce cauți tu pentru promovare. Având în vedere că este gratis... eu zic că nu ai ce pierde. Iar dacă funcționează și îți place, ei bine... nu ai decât de câștigat.

0 comentarii

Pentru afișarea avatarului, utilizați un cont Google. Nu faceți reclamă: comentariile cu linkuri spre magazine online (inclusiv pe nick) vor fi marcate cu spam. Lucru pe care probabil nu-l doriți, dacă ne gândim că blogul de față e găzduit de Google.

Comentarii

ZeList

Arhivă