Repararea unui lift

Filmele americane sunt pline de situații în care din cauza unor defecțiuni, cineva rămâne blocat în lift. Lifturile instituției unde lucrează sau ale blocului/hotelului în care locuiește, nu contează. Motivul acesta este un bun subiect de film, deoarece plecând de la el poți dezvolta o poveste romantică sau de dragoste (el și ea se plac dar se comportă distant, după care rămân blocați în ascensor), thriller sau de acțiune (echipa de geniști vine să dezamorseze o bombă, au loc urmăriri prin lifturi, din câte rețin am văzut asta în Speed, dar și în thrillere psihologice, ca Tăcerea mieilor) sau chiar povești horror.

întreținere de lifturi

Dincolo însă de latura estetică, adică de plăcerea pe care ne-o furnizează vizionarea unui astfel de film, blocarea lifturilor constituie o problemă cât se poate de neplăcută atât pentru victima ce se grăbește să ajungă undeva cât și pentru administratorul sau proprietarul clădirii respective. Deși, evident, nu se pune problema unor scenarii fanteziste sau care să-ți pună viața în pericol, situația trebuie rezolvată în cel mai scurt tip și, dacă se poate, chiar prevenită. Dar cum?

În acest articol am plăcerea să vă prezint o companie de întreținere de lifturi, al cărui principal domeniu de activitate îl constituie tocmai lifturile, ascensoarele, scările rulante, elevatoarele. MP IFMA este o companie fondată în Sevilla (Spania) cu peste 25 de ani de experiență, care deservește actualmente peste 10 milioane de utilizatori zilnic. Lifturile, ascensoarele sau scările lor rulante sunt instalate în peste 100 de țări, de pe 5 continente. Câteva exemple: stadionul Arena Națională din București, sediul NATO din Bruxelles, Palatul Alhambra din Granada. Și da, au prezență și în țara noastră.

Mno, mie unul mi se pare o soluție potrivită pentru situația în care nu știi la cine să apelezi. Pe site-ul lor suntem informați că se ocupă nu doar de fabricarea și instalarea, ci și de întreținere de lifturi, respectându-și clienții și implementând un standard nou de operare. Asta implică, din ce înțeleg, servicii transparente, în care clientul înțelege exact ce scrie pe hârtia pe care o semnează, aceeași calitate a serviciilor indiferent de unde v-ați cumpărat ascensorul (poate nu de la ei) și tehnologii noi, cu întreținere de lifturi de la distanță, supraveghere și control digital etc. Am citat de pe site.

Așadar, niște oameni serioși, care să te scoată din încurcătură și eventual să asigure mentenanța ascensorului pe viitor, în caz că ai rămas blocat cu soacra și nu cu vecina de la 4, cum sperai tu. :)

0 comentarii

Pentru afișarea avatarului, utilizați un cont Google. Nu faceți reclamă: comentariile cu linkuri spre magazine online (inclusiv pe nick) vor fi marcate cu spam. Lucru pe care probabil nu-l doriți, dacă ne gândim că blogul de față e găzduit de Google.

Comentarii

ZeList

Arhivă