Diferența dintre SEO local și SEO global

Acum circa 20 de ani, simplul fapt că îți umpleai site-ul cu tot felul de meta-descrieri sau scriai de 100 de ori un anumit cuvânt pe el, te aducea în primele rezultate ale motoarelor de căutare. Multă apă s-a scurt pe Dunăre de atunci, iar astăzi o asemenea practică îți va aduce, mai mult ca sigur, penalizări. Și atunci, cum să reușești să îți împingi site-ul pe prima pagină din Google? O soluție eficientă și foarte utilă o reprezintă niște Campanii Local SEO, pe care le poți comanda de la un specialist ca Alin Manea. În continuare o să explic ce sunt ele și cum te pot ajuta.

afaceri

Dacă intri pe Google și dai o căutare după indiferent ce, vei observa că mai întâi îți apar câteva rezultate sponsorizate (dacă nu ai un adblocker). În continuare, dacă scopul întrebării tale este informativ, de exemplu vrei să afli mai multe informații despre o anumită boală, vei găsi site-uri cu autoritate la nivel național și internațional, ca wikipedia, precum și o serie de alte linkuri, menite să asigure o anumită diversitate a rezultatelor. Dar dacă vrei să cumperi ceva, aproape întotdeauna vei găsi, pe primele rezultate, niște magazine online din apropierea ta. De exemplu, dacă locuiești în București, Google îți va arăta pe primele poziții niște rezultate din București. Adică, niște rezultate locale.

Deja aici ți se poate aprinde un beculeț: dacă și magazinul tău ar putea să fie afișat preferențial ori de câte ori cineva din orașul tău caută produse pe care le vinzi, atunci ai obține mult mai mulți clienți, care ți-ar putea vizita magazinul chiar în offline și ar contribui la promovarea brandului tău pe plan local. Pentru a face acest lucru, trebuie să apelezi la SEO. Desigur, SEO este un termen vast, care cuprinde multe lucruri, iar pe net vei găsi o mulțime de specialiști SEO sau de site-uri care afirmă că te vor ajuta să îți optimizezi afacerea, dar pe site-ul lui Alin Manea există o secțiune specială dedicată acestui tip de optimizare locală. O agenție de SEO care nu are experiență cu Local SEO s-ar putea să nu te poată ajuta foarte mult în această direcție.

Într-un fel, rezultatele locale sau personalizate sunt un lucru excelent, deoarece pentru ca un magazin să apară în aceste rezultate trebuie să îi furnizeze lui Google niște date complete și exacte, astfel încât aceste rezultate exclud cel mai adesea țepele sau magazinele virtuale dubioase, fără un sediu fizic corespondent. Și, bineînțeles, un internaut va avea mai mare încredere într-un nume cunoscut din zona lui și va tinde să intre prima dată pe acel magazin. De vreme ce această strategie de local seo asta te poate plasa înaintea unor magazine cu o autoritate și vechime mai mare, sau brand mai cunoscut, este o metodă de care, evident, trebuie să ții seama, mai ales acum, când încă nu sunt foarte multe afaceri care excelează la acest capitol.

Bineînțeles, pe lângă serviciile de local seo, pe site-ul din linkuri vei găsi și Servicii Audit Site SEO clasice, care să le completeze pe primele, pentru niște poziții fruntașe atât locale cât și globale în rezultatele Google.

0 comentarii

Pentru afișarea avatarului, utilizați un cont Google. Nu faceți reclamă: comentariile cu linkuri spre magazine online (inclusiv pe nick) vor fi marcate cu spam. Lucru pe care probabil nu-l doriți, dacă ne gândim că blogul de față e găzduit de Google.

Comentarii

ZeList

Arhivă