Parteneriat între Yahoo și Mozilla

În mod clar, Yahoo nu mai este ce a fost odată, din punct de vedere al căutării. Doborât de pe locul 1 de - pe atunci tânărul - Google, astăzi a ajuns într-o postură destul de șifonată. Dar noul CEO Yahoo, Marissa Mayer, pare hotărâtă să-l readucă în prim-plan, cu orice preț. Asta pare să fie motivația din spatele noului parteneriat dintre Yahoo și Mozilla, valabil în SUA pentru următorii 5 ani.

Marissa Mayer

Anul acesta a expirat înțelegerea dintre Google și Mozilla, conform căreia Google a fost motorul de căutare implicit în Firefox. Iar șefii de la Mozilla s-au gândit să exploreze mai multe opțiuni. Motivând mai buna servire a utilizatorilor și celelalte blablauri, Chris Beard (CEO Mozilla) a declarat că începând de acum, compania lui va adopta o poziție regională. Astfel, de luna viitoare în SUA motorul implicit de căutare al browserului Firefox va fi, timp de 5 ani, Yahoo, atât pe desktop cât și pe dispozitivele mobile. În Rusia Firefox optează pentru Yandex în timp ce în China preferat va fi Baidu.

Desigur, Google rămâne o opțiune posibilă, doar că nu implicită. Exceptând Europa, așa că noi, românii, nu avem de ce să ne facem griji că va mai trebui să setăm ceva în plus în browserul nostru. Dacă cumva folosim Firefox. Pentru că în ultimii ani, procentul de utilizare al acestui browser a scăzut undeva sub jumătate din cel corespunzător lui Chrome, care conduce acumd detașat în topul preferințelor utilizatorilor. Și care da, este produsul celor de la Google.

Mai multe informații aici.

0 comentarii

Pentru afișarea avatarului, utilizați un cont Google. Nu faceți reclamă: comentariile cu linkuri spre magazine online (inclusiv pe nick) vor fi marcate cu spam. Lucru pe care probabil nu-l doriți, dacă ne gândim că blogul de față e găzduit de Google.

Comentarii

ZeList

Arhivă