În acest articol vom discuta despre... lucruri femeiești. Ce legătură au ele cu tehnologia? Păi au, că pentru a vinde rujuri, haine și cosmetice, trebuie să-ți faci un magazin. Iar magazin înseamnă în ziua de azi un site online. Care poate avea sau nu succes, în funcție și de anumiți factori ce țin de partea tehnică.
Ați auzit de portofele dama de la camely.ro? Dacă nu, iată că aveți acum ocazia. Site-ul mai comercializează bijuterii de diverse tipuri și poșete. Deci o primă observație, este destul de nișat. Ceea ce-l poate face de succes dacă se țin bine de treabă, pe principiul că ai șanse mai mari să-ți cumperi un calculator după pofta inimii de la un magazin care vinde calculatoare decât de la Flanco sau Altex.
N-o să mă bag în prezentarea detaliată a produselor. Pentru că chiar nu-i domeniul meu. Dar o să mă bag la modul cum sunt prezentate. Văd acolo de exemplu brățări, cercei și coliere care arată foarte frumos, dar nu am un element de comparație pentru a-mi da seama de dimensiunea lor. Ar fi fost excelent să-și fi angajat o tipă drept model, care să pozeze cu acele bijuterii, să vedem practic cum arată ele pe noi. Adică pe voi, fetele. În lipsa modelului, o poză cu bijuteria lângă mâna unei femei ar fi de asemenea preferabilă, pentru a ne da seama exact cât de mare sau mică este ea. Bijuteria, nu mâna.
Site-ul nu este „responsive”, adică nu se adaptează la rezoluția browserului și nu beneficiază de o temă pentru mobile. Acesta este un mare dezavantaj, pentru că în ziua de azi foarte multă lume, în special tineri (care întâmplător constituie și grosul celor ce cumpără online) navighează pe net de pe tablete, telefoane sau alte dispozitive similare. A nu le oferi o versiune care să se vadă bine la rezoluția lor înseamnă a ignora o posibilă bază de cumpărători.
Dacă intrăm pe un produs, observăm că el are pagina lui, cu titlul acelui produs, ceea ce este bine d.p.d.v. SEO. Există de asemenea și butoane de social media, ceea ce iarăși este bine, deoarece femeile în special simt nevoia să le arate și prietenelor când au găsit ceva ce le face să fie cochete. Avem de asemenea produse similare, care să atragă și mai mult atenția potențialei cliente. Dar textul cu descrierea efectivă a produsului este jos de tot, poate ar fi mai bine să fie plasat imediat sub produs, iar fontul să fie mai mare, deci mai lizibil.
Una peste alta, un site cu plusuri și minusuri, destinat sexului slab. Culori atrăgătoare, la fel cum ele, reprezentantele acestui sex slab, își doresc să fie. O temă simplă și care se încarcă repede, un meniu ușor de urmărit dar există loc și de mai bine. La fel cum spunem și noi, bineînțeles, când cunoaștem o fată sau când îi facem un review în cap iubitei noastre.
Ați auzit de portofele dama de la camely.ro? Dacă nu, iată că aveți acum ocazia. Site-ul mai comercializează bijuterii de diverse tipuri și poșete. Deci o primă observație, este destul de nișat. Ceea ce-l poate face de succes dacă se țin bine de treabă, pe principiul că ai șanse mai mari să-ți cumperi un calculator după pofta inimii de la un magazin care vinde calculatoare decât de la Flanco sau Altex.
N-o să mă bag în prezentarea detaliată a produselor. Pentru că chiar nu-i domeniul meu. Dar o să mă bag la modul cum sunt prezentate. Văd acolo de exemplu brățări, cercei și coliere care arată foarte frumos, dar nu am un element de comparație pentru a-mi da seama de dimensiunea lor. Ar fi fost excelent să-și fi angajat o tipă drept model, care să pozeze cu acele bijuterii, să vedem practic cum arată ele pe noi. Adică pe voi, fetele. În lipsa modelului, o poză cu bijuteria lângă mâna unei femei ar fi de asemenea preferabilă, pentru a ne da seama exact cât de mare sau mică este ea. Bijuteria, nu mâna.
Site-ul nu este „responsive”, adică nu se adaptează la rezoluția browserului și nu beneficiază de o temă pentru mobile. Acesta este un mare dezavantaj, pentru că în ziua de azi foarte multă lume, în special tineri (care întâmplător constituie și grosul celor ce cumpără online) navighează pe net de pe tablete, telefoane sau alte dispozitive similare. A nu le oferi o versiune care să se vadă bine la rezoluția lor înseamnă a ignora o posibilă bază de cumpărători.
Dacă intrăm pe un produs, observăm că el are pagina lui, cu titlul acelui produs, ceea ce este bine d.p.d.v. SEO. Există de asemenea și butoane de social media, ceea ce iarăși este bine, deoarece femeile în special simt nevoia să le arate și prietenelor când au găsit ceva ce le face să fie cochete. Avem de asemenea produse similare, care să atragă și mai mult atenția potențialei cliente. Dar textul cu descrierea efectivă a produsului este jos de tot, poate ar fi mai bine să fie plasat imediat sub produs, iar fontul să fie mai mare, deci mai lizibil.
Una peste alta, un site cu plusuri și minusuri, destinat sexului slab. Culori atrăgătoare, la fel cum ele, reprezentantele acestui sex slab, își doresc să fie. O temă simplă și care se încarcă repede, un meniu ușor de urmărit dar există loc și de mai bine. La fel cum spunem și noi, bineînțeles, când cunoaștem o fată sau când îi facem un review în cap iubitei noastre.
1 comentarii
De portofele dama de la camely.ro, nu auzisem, dar am citit acum:)
Pentru afișarea avatarului, utilizați un cont Google. Nu faceți reclamă: comentariile cu linkuri spre magazine online (inclusiv pe nick) vor fi marcate cu spam. Lucru pe care probabil nu-l doriți, dacă ne gândim că blogul de față e găzduit de Google.